facebook

facebook

Mari beri sokongan

5.10.13

Kapal Selam timbul di tengah jalan raya di Milan



Kehadiran penduduk Milan melihat sesuatu yang pelik pada kejadian 1 october pagi semalam.

Apakah motif di sebalik kejadian kapal selam muncul di tengah Bandar Milan ini?


Berkecai persekitaran permukaan jalan dengan anggota bomba sendiri bingung melihatnya. 


Apa sudah jadi bro? Seorang yang muncul dari menara kapal selam untuk bertemu dengan ahli bomba yang memanjat tangga.



Saksikan video kapal selam muncul di tengah bandar Milan ini.

 

7 comments:

Zawiah said...

stuck ke kat situ . tak kan dah salah koordinat kot . ada sistem yg rosak rasanya nih . pengintip kot ... heheheee

Zai Zaiman said...

ntahlah, macam tak logik jer cite ni...

adrianna syaz said...

Wah..boleh plak cmtu..

Marou Apple Hijau said...

iklan tu dah jadi macam real
haha


recent post : Hanya Di Malaysia Versi Instagram Episode 8

Zai Zaiman said...

yer lah akmal... macam2 hal omputih ni...

Lisa anif said...

cam tak logik je...mmg tak logik kot..lakonan je kot...mana ada laut bwh tu kot...

Rack Daf said...

ini lakonan la...bukannya betul2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...