facebook

facebook

Mari beri sokongan

20.8.10

Rilek sekejap

bolan pose kami pun kene pose gak la jawabnye....

korang jgn skodeng kami ek,batal pose nanti...

hehehe... ni senyum kucing ek,bukan senyum kambing... heheh

alamak!

korang kalo dah tua nanti ade tak ghuper cam aku nih!

ceh! degil tul cak kobing nih!

aku nak rilek jap,jom tgk gambor yg seterusnye...

fuh! tak sangke, lawo gak aku ni ek..

alamak! malu la aku, ade owang skodeng,takpe, wat carik kutu jerk...

ni la aksi stunt aku, korang jgn buat tau...

ok semua! tabik hormat!

dorang amik gambor jer tahu, bagi makan tak tahu,tgk lah aku sampai tgl tulang...

ni stok bulan pose aku, segan nk bli kat kedai kalo bulan pose nanti..

mana aku nak simpan barang kes niiiii....

nah! takyah buat botox lagi, pakai jer yg ni...

abg posmen tu suke sgt skodeng, amik ni hah,skodeng la puas-puas..

tadi soh minum, ni soh muntahkan plak, amik sume tpt kuar...

ni nak pos kat kawan aku kat mesia, dia kate nak wat spare...


sebenornye mamat ni tak leh berak, tu pasal la dia tekinje-kinje tak abih-abih...


depa soh aku potong misai, la ni aku letak kat bas ni utk kenangan,sayang kat misai aku ni...


heheheh... aku sesat ni, leh tolong tak...

ni pistol utk hari raye ek, jgn main morcun lagi,yg ni tak leh tebakor umah...

untuk orang yg tak gheti berenang, leh pakai ni...



piano ni bunyik dia sumbang skit,tu sebb modifait bagi nampak cantik....

anak sapa la ni!

tu la, abg posmen tu suke sangat skodeng,kalo tringin amik je bawak balik...

ni lah kete ciptaan haku, tempahan dibuke skang ni...

ok lah, ni aku abadikan sika aku mase kecik-kecik dolu-dolu... hehehe...


Zai d'sign

3 comments:

kakrose@kakyon said...

betul2 relex tengok gambar nie..

kakrose@kakyon said...

betul2 relex tengok gambar nie..

suziesanji said...

ingtkan ur cat td... comel2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...